i need somebody who can make me feel allright lala

med dessa bilder och detta inlägg vill jag önska er en god natt och en trevlig vecka :D
åker tidigt imr, först till tandläkaren sen vidare till västkusten, hörs när jag kommer hem, antingen på torsdag elr fredag:)



dom här fyra bilderna är gamla, elr sen helgen tror jag =)



bio med emma älskling i lördags? tror jag det va haha :D håller inte koll på dagarna heh


i söndags va louise, linda och mats i stugan. solade och badade :)


jag och ida hade mys igår kväll<3


bild från idag, när jag och ida solade!

ida(L)

emma, den sötaste tjejen i stan!


fia med knuff hehe


och den här bilden är från nyss. gjorde mig äggröra och bacon h3h3

nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imrbitti, puss&kram / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0