lyckad kväll!

kvällen har varit riktigt mysig!
mycket skratt, mat, bad, tårta, brännboll osv osv

har tagits jätte mycket bilder ikv! nåra kommer säkert upp här när dom lagts upp på hemsidan elr facebook:)

åkte hem nångång vid halv 12, kvart i 12. borstade tänderna direkt typ, packade upp lite och nu ligger jag i mamma och pappas säng. mycket skön kan jag ju säga.
är ensam ikv också, fett mörkt, lite scary =( men ganska skönt!

imr ska jag upp typ kanske halv 9 eller nått, sen ska jag åka till gustavsvik med emma och clara :D hoppas på fint väder bara, men det sägs ju att det ska vara typ 30 grader i helgen :o
men ah fan vad jag pratar. bloggar nog imorn bitti tror ja hehe puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0