miss you already

min kväll har varit toppen!

började med att jag åkte hem till simon. kollade på film, skrattade, spelade kort osv. sen lite senare kom tom, då gick vi ut och spelade fotboll. träffade då malin, jessica, frida, simon och simon :) många simon här hah men ah va i typ en lekpark och hade det mysigt! gick sen hem och hämtade simon och toms moppar. åkte till hovsta livs och mötte upp massa boys. elr massa och massa, haha 6 st kanske men fan hah vem bryr sig. ah iaf sen åkte vi till coop, tankade och så senvidare till kalket. där va det lite folk :)
åkte med 11 bussen hem typ och när jag kom hem duschade jag:)
nu sitter jag och äter melon, macka, godis och dricker cola. mycket gott!

snart ska jag sova, är fett trött!!
imr ska jag sova ut och sen halv 4 ska jag åka in till stan. möta mamma och sen åker vi vidare till älskade mormor och morfar! ska bli hur kul som helst att träffa dom!

men bloggar mer imr när jag vaknat puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0