skön dag!!

förlåt för att jag inte bloggat nått idag, men det har ju varit underbart väder ute!

gick upp vid 10, åt frukost och 11 la jag mig och solade. har legat där exakt hela dagen, så har fått färg :) läst min bok, flickan under gatan! gudomligt bra är den, går inte att sluta läsa haha :D

vera och ida kom vid 5 nånting, pratade och badade lite. sen åkte jag och mamma och handlade. köpte lite gott till bussresan imr och lite annat jag kan äta här hemma för är ju ensam cutcut hehe :)
ne men ah sen åkte jag hit. hade spring i benen så sprang en runda. fett skönt, men jobbigt:)
sen när jag kom in igen tog jag en dusch. rakade benen och nu sitter jag och kollar på VM. i pausen ska jag gå och göra mig lite toast :) bloggar sen igen puss/towe


såhär har min dag sätt ut typ + bad haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0