söndag 20.06

inlägget under dethär gjorde jag igår. hade inte publicerats såg jag nu så ni fick det nu ist. men gårdagen var iaf jätte mysig och kul=) blev lite kubbspel, fotboll, kortspel och mkt skratt!

somnade efter 1 nångång. gick upp strax efter 10, åt frukost och sen la jag mig på studdsmattan och solade till halv 3 typ. gick in och vattnade blommor, badade fotbad, filade och fixade med nagelack och så och sen packade jag och vid 5 åkte jag till stugan. när jag kom hit gick jag till towe och vi badade. sen gick vi hit och packde sovsaker för jag ska sova hos henne ikv. hon gick nyss hem och åt och det ska jag snart också göra. puss/ida

Kommentarer
Postat av: Gavin

haha tjuvkikarn ida!

2010-07-11 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0