världens bästa

gröna lund va så jävla kul! fyfasiken :D
åkte den där insane, och fyfan vad kul :D:D:D:D:D:D:D:D:D

men ah, vi kom hem från grönan vid typ kvart över 8. blev hämtade av ewelinas mamma och jag, clara och emma åkte hem till emma. fyfan deras hus asså(L)
sen gick vi till kiosken mötte ewe där. missade bussen som gick kvart i 10. sen kom sofie, johanna, linn och nån kille :D va med dom där till bussen gick igen vid kvart i 11. åkte hem till mig, gick ut en promenad. gick in gjorde mat. elr ah äggröra och bacon heeh och sen gick vi ut igen. va ute ganska länge. satt och prata om allt och ingenting typ, sen gick vi in och la oss :)

vaknade idag vid 11. deras buss gick typ kvart över. så dom gick till bussen och jag gjorde mig en toast och sitter nu och kollar på tv:)

här kmr bilder från igår hih :D PUSS/TOWE


alla bilder är från när vi åkte buss till stockholm.
och hahah sista bilden är så jävla klockren. kolla noga HAHAHAHAHA


emma & jag i lustiga huset hah :D


ewelina och jag i lustiga huset :)


clara och jag i lustiga huset :D


:D:D:D:D:D:D:D:D:D


<3


hahaha söt tjej(a)                           älsklingarrrrrr


på bussen hem, alla sov typ helavägen haha :D


hemma hos emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0