you wanna be on top?

fett skönt att träna, utan träningen skulle jag fan inte klara mig. mycket mycket skönt säger jag bara:)

gick lite tidigare för att gå till bussen, åkte den till frövi, gick ner till hamnen och blev hämtad med båten av pappa och hans kompis. åkte till stugan, badade, tvättade håret osv. fetttttt skönt i vattnet asså:)
sen när jag kom upp åt jag god mat och nu sitter jag framför tv:n och kollar på VM semifinal. uruguay mot holland:)

jag ber verkigen till gud att det ska vara fint väder imr!!!!!

här kmr lite bilder sen hörs vi mer imr puss/towe


haha posarN




HAHAHHAHAAH bjudeeeeeeeeeeeeeeer okej???? :)
hade tråkigt och låg och väntade på pappa heh

Kommentarer
Postat av: Siri

Haha, söt tjej :) <33 hitta på någe nästa vecka? :)

2010-07-07 @ 23:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0