myskväll

fick sluta kvart i 5 idag ist för halv 6!! så åkte hem och har kollat på tv tills nu typ.

kvällen ska iaf tillbringas med min kära syster och vi ska kolla film och sova i boden. hehe råkade lova det under dan så nu går det inte att slingra sig ur. men ska bli mysigt=) nu ska jag fixa lite på rummet och sen ska vi väl poppa lite poppcorn eller nått och sen kolla film.

fredag/midsommar
skulle följt med vera till stockholm men så blev det inte tillsist:(
så nu ska jag ist vara med jennifer och det blir att träffa massa:)
och om det inte skulle bli så får jag åka till stugan där familjen ska vara,
men skulle nog vara med towe och alexandra isf:)

så villket som blir bra! men vi får se hur det blir. jennifer ska ringa snart
men vi hörs senare. puss/ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0