svar på kommentarer ala towe

de du om 18.55 promenad:
du rör inte min kompis ex, gösta då kommer du få problem hoppas du fattar det puss

svar: ojdå! :o

Dino Huskanovic ([email protected]) om nåra bilder från igår:
hahah fan va snygga vi är ;D

Dino Huskanovic ([email protected]) om nåra bilder från igår:
haha va snygg man är då xd

svar: skit snygga :D:D:D:D

Anonym om film på g:
vart laddar du ner filmerna?:)

Malin om film på g:
Jag undrar också vart du laddar ner filmerna? :D

Anonym om film på g:
hihi aa jag undrar också det, sen undrar jag om det kostar nåt elr så, o hur man gör hihi(a)

svar: asså jag vet inte om det kostar nått :o elr jag tror inte det. för jag sökte på google på typ free movie download elr nått hah. ah skitsamma :)
jag laddade först och främst ner bittorrent :) det är där filmerna lixom laddas ner. sen går jag in på swesub.tv (tack ewe för tipsen hehehe<3). sen är det bara att söka på vilken film man vill och sen ladda ner den :D  och jag är fan 100procent på att det är gratis föresten :)

Kommentarer
Postat av: claraklutt

ojdååååååååå shittans bananas, haha någon lite MAD :s<3<3

2010-06-22 @ 22:52:47
Postat av: Anonym

Tack så mycket för svaret! :D<3

2010-06-23 @ 17:17:28
Postat av: zara

haha hon rör vell vem fan hon vill ? hon kanske vill "röra" gösta ? va blir det för problem då ?



jätte fin blogg ! :)

2010-06-23 @ 19:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0