final

tjena! sen jag bloggade sist har jag hunnit läsa ännu mer på redovisningen, kollat massa tv, ätit, skottat och massa. men inte ätit dendär jävla lussebullen :) men den ska jag äta upp medans jag kollar på ensam mamma söker, finalen!!!!!!!!! en halv timme kvar tills den börjar typ :)))) längtar!

just nu kollar jag på svenska hollywood fruar!

pallar inte blogga mer ikv, efter ensam mamma kanske jag kollar beck om jag orkar. men imr tar jag inte den bussen jag brukar ta vid 9. utan tar den vid 8 ist, för ska möta emilia och matilda i skolan lite tidigare och plugga på redovisningen med power point och skit. hörs när jag kmr hem från skolan imr vid 4 nånting, puss/towe
samuel och jag dagen innan julafton förra året!

Kommentarer
Postat av: Taraldsophie

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-01-11 @ 13:53:01
URL: http://taraldsophie.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0