min helg

tja! har inte bloggat sen i fredags, men min helg har varit väldigt händelserik så har inte haft tid :D

i fredags drog jag och clara ut. drog till vivalla och va med mycket bra folk! roligt :) slutade desto sämre. åkte till stan åt på mcd och hade kul. mycket skratt! sen åkte vi hem hit, kollade film och somnade halv 5. älskar dig clara!!

haah vi skulle gått upp 13:00 på lördagmorgonen, men på kvällen hade jag råkat ställa den på 01:00 ist -.- haha men vi vaknade halv 2. och sprang ner åt frukost och sen fixade oss. 20 över åkte vi till rosta för träning :) sen hem åkte jag hem, duschade och åt kinamat. fixade mig och sen drog till lillån. mötte clara och emma och vi drog till emma. sen vidare till stan för bio. saw 7. den va inte bra! kom hem vid kvart över 12. till emma asså. vi kollade liten stund på film och sen somnade. vaknade idag av lilla tove. åkte sen hem vid halv 1 :)

nu ska jag äta nått, byta om och sen dra till lillån och träna ;) vi hörs ikv puss/towe


imorse♥

Kommentarer
Postat av: Theomiriam

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-05-06 @ 08:48:23
URL: http://theomiriam.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0