toppen

hej på er alla söta! haft en bra kväll? det har iaf jag haft :)
åkte bussen som gick 20 över 6 härifrån, emma hoppade på den i lillån och vi åkte bussen till stan. gick till bambo och åt mat. mycket gott! sen vidare till bion och kollade paranormal activity. lite seg i början, men sen jävlar hände det grejer! fyfabian vad läskigt det var!!
sen drog vi iaf till bussen, jag åkte till hovsta och mamma hämtade mig där.

nu ska jag nog sova snart. elr ska sitta här lite till, men sen blir det sleepa!
imr får vi se om jag åker med mamma&samuel till marieberg vid 11, elr om jag ligger kvar i sängen och sover. heh sånt som märks. sen vid 4 ska jag iaf spela match. DM mot eker! taggaaaa :D:D:D
sen när jag kmr hem är moa här!:))))) shit vad kul att träffa henne!

men jag bloggar mer imr innan matchen =>
puss och kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0