underbara liv

oj vilken rolig dag det har varit! jag är på sjukt bra humör, livet är på topp och bäst och det går faktiskt jäkligt bra för mig i skolan! så jävla kul :))))

tränade förut, det va kul, men jobbigt! och kom hem 7 kanske. åt mat och duschade. nu sitter jag i sängen. ska nog ner och borsta tänderna och göra mig klar. sen lägga mig här i sängen och kolla på film eller nånting. paradise hotel också kanske :) sen ska jag sova! imr börjar jag kvart över 12. fan vad sköööönt! pappa skjutsar mig vid halv 12 då ska vi hämta nytt busskort till mig. kan lixom gå upp vid halv 11!! hur skönt, och om jag somnar innan halv 11 ikv så har jag ju sovit i lixom 12 timmar!!
jaja, gud vad jag babblar. vi hörs mer imr, då är det fredag!!!!!! då ska jag nog umgås med min kära&fina vän emma! puss & kram hörs puss/towe


....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0