hehe

orkar inte blogg nu heller. vill bara gå och lägga mig, så ska göra det nu också!
imorn ska jag gvara med towe och kanske emma och elin så
blir ingen bra uppdatering då heller. får försöka på torsdag ist.
efter skolan idag föresten så blev jag hämtad av pappa, åkte till coop, sen hem
och sen gick jag till emma. skulle ut och gå men fastnade där med henne och
hennes nyopererade tå. snopptån. bjöds på paj och fillidutter och sen blev det
ingen promenad efter det heller för då skulle jag hem och äta. har kollat idol,
målat naglarna rosa och nu borstar jag tänderna.

långt tråkigt inlägg pusshej /ida

Kommentarer
Postat av: elina

är ni nöjda med skolan och klassen?:)

2010-09-08 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0