ni ser, underbara 2 veckor

HOLA AMIGOS!

jag är hemma nu!! både skönt och inte skönt, saknar redan allting, värmen, människorna, huset, allt! jag kom iaf hem vid 3 kanske. har packat upp och fixat och snart ska jag hoppa in i duschen. senare ikv ska jag iväg och träffa tjejorna som jag saknar så jävla mycket!!

ska försöka sammanfatta min resa med några ord:
lite regn, otroligt varmt, varmt hav, katamarantur på havet, snorkling, massa fiskar, valar, delfiner, sköna sängar, snygga killar, dans, jävligt god frukost, bra sällskap, olika kritvita stränder, shopping i samana, shower på kvällarna, mycket dricka och mat, pingis, vollyboll, bad, solning, snygga svenskar OSV
upplevde också den värsta timmen i mitt liv! haha hemskt!

orkar inte ladda upp så mkt bilder nu  och hinner inte heller. men det kommer någon annan dag. här kmr två styckna iaf => puss/towe





Kommentarer
Postat av: emma

fyfan vilka härliga bilder, har du haft det bra totte?:)

antar att du är brun som bajs nu.....inge avundsjuk alls inte nene:( (a)<3

2011-01-15 @ 12:46:03
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0