jag önskar, jag drömmer, att marken du går på går sönder

hade mys i stugan igår! åkte till emma vid kanske halv 1 idag och var med henne hos henne ett tag. snackade och mös. åkte sen upp på stan och åt mat på creperiet. sen åkte jag och ida hem till elin. gick sen till tåget och mötte emelie. åkte hem sen! när ja kom hem lagade jag mat till mig och samuel! vi satte oss framför tv:n och kollade halv 8 hos mig och äntligen hemma. nu håller ja på och småpackar lite tills imr och målar naglarna. ska duscha sen och kl 22:3 är det the killing! så fucking bra serie!!! jag bloggar mer imr när jag vaknat och sånt! puss och kram/towe
mamma och jag mös på bryggan med yatzy i tisdags
love u!
på bussen till stan i onsdags!
stugan igår kväll:)
grillmästarn
ida bajsa
mums
tv-mys, loveu
på creperiet idag!
ida och jag på bussen hem förut =)
samuel och jag efter maten nyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0