måndag 09.14

haft en bra helg och en ännu bättre valbrg tillsammans med pojkvännen, bästavännen och massa andra bra människor. bätte hade det inte kunnat bli alltså. bra va!

spräckte föresten mina höga jeans ännu mer i helgen =(
lyckades med att spräcka dom mer än vad det egentligen borde gå vafan.
+ att ja tappade bort mitt lip butter från body shop...
men bortsett från det har ja haft skitkul!

gick upp vid kvart i 7 imorse... börjar 10. är tvungen att vara barnvakt på mornarna nu. roligt. slutar 12.30 idag, åker och gymmar och kommer hem vid 4nångång kanske. hörs då! puss/ida
så här trött har jag nog inte vart på länge. fick bli myskläder idag.
stort linne, tjocktröja och jeans.

Kommentarer
Postat av: emma

sv: du som är finast ju min powerpuffpingla:*<3

2011-05-02 @ 16:31:58
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0