aj mitt finger!

hej towe här.

när jag hade varit vaken ett tag så märke jag att
mitt vänstra lång finger såg ut som en tjock korv. ja ba muuums
och jag kunde nt böja dt elr nånting. så pappa och jag åkte
in till mammas jobb och skulle se om dt var nån spricka.
men som tur va var det inte dt. men dt är en stor vrickning elr stukning.
så jag ska helst inte träna elr nått förens svullnaden har lagt sig.
så dt blir ingen match för mig ikv :( men jag ska iaf dit och heja på!
jag ska också tejpa ihop lillfingret, ringfingret, långfingret och pekfingret
när jag tränar och sånt sen för att skydda så att den inte stukas igen.
väldigt sexigt! :)

nu sitter jag och kollar på tv.
OCH FÖRUT FÖRESTEN när jag kollade på animal planet så va
det massa om hajar. och jag vart as rädd! hihi

puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0