förlåt för att jag är dålig på att blogga

towe här

JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA, verkligen suger!
jag orkar aldirg, jag typ gör ingenting fast endå orkar jag inte blogga???
aja, ska bli ändringar på det iaf.

jag kom hem från skolan för 30 minuter sen. och jag tänke vara
lite smart och åka länsbussen hem så går tidigare än skolbussen. fast
nej så var det inte direkt. eftersom att länsbussen var 25 minuter sen -.-
så där satt jag och oskar och väntade.... väldigt jobbigt var dt.
på bussen satt felix, han har vart i thailand och var inte direkt blek, jag hatar
han om alla nt viste det!

nu ikv så ska jag vara hemma när med han och samuel och vi ska typ
göra tacos och jag ska kolla lite film och så eftersom att jag börjar bli sjuk.
alltså så ska jag bara ta det lungt.
imr kanske dt blir stan, fast det är nt säkert än.

och nej, jag har inga roliga bilder, dt får ni stå ut med ett tag.

och igår föresten så var jag JÄTTE duktig, jag gjorde ALLA våra läxor??? ;o
tkr ni inte dt är kungligt elr?? ah, så nu slipper jag dt.

nästa vecka går jag i skolan sen går jag ut på prao i 2 veckor.
dt blir coop med emma, kmr äga allt!

HÖRS SENARE, LOVAR

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0