läskigt!!

god kväll alla, towe här.

jag ligger i min säng och typ är as rädd
hah dt regnar as mycket ute och man hör det jätte bra inifrån...
sen låter det som om nån slår på fönsterrutan hela tiden haha fett läskigt.
samuel och felix är i samuels rum, men dom är iaf två ;o jag är helt ensam, buhuuu :(
ah, men jag tänkte att om jag bloggar så kanske jag glömmer att dt är läskigt och att
vi är hemma själva ;ssss hihi
aja, nu sitter jag somsagt i sängen
jag har ångest och vet inte om jag ska spela sims elr läsa min älskade engelska bok
som jag lånade på skolbiblioteket idag. haha jag hatar engelska böcker. fattar typ nada
och den ska vara färdigläst och bok.. eh vafan heter det nu igen, har helt glömt bort ordet
men man ska iaf skriva vad boken handlade om, författaren osv och det ska vara inlämnat v40
kmr aldrig hinna det.. så därför funderade jag på att börja läsa lite nu kanske.. 
jag lyssnar också på david guetta feat akon - sexy bitch. väldigt bra :D
 
imr vet jag fortfarande inte så mkt om vad som händer, blir antigen stan, hovsta elr vara hemma.
får se hur jag mår och va dt är för väder.

samuel, jag och felix lagade tacos förut! lyckat blev det faktikst
och efteråt så åt vi godis och kollade på scary movie 4. hahah äger fan!

vi hörs imr!

puss / towe


engelska boken i mitt hjärta........................elr inte
den heter typ hush little baby haha lite mobbat men jaja :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

hovsta haha? :o

2009-08-22 @ 00:52:48
Postat av: jennifer

hovsta haha? :o

2009-08-22 @ 00:52:54
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0