ny dator = mer bloggande!

hej alla! ida här nu

har nt blivit så mkt bättre på att blogga, förlåt
men nu ska dt verkligen bli ändring på dt!
för min gammla dator var så seg så orkade
typ aldrig starta den, men nu kmr jag blogga mkt mer :)

har nyss ätit frukost, ska snart städa lite
sen vara barnvakt.. som vanligt.
men just nu är alla utanför och pappa försöker
lära kinn åka cross, haha lycka till!
sen ska jag åka moppe igen, börjar fan bli riktigt
duktig på dt. kan iaf svänga nu. men moppen
är så jäääääääävla ful. så kmr nt kunna åka på
den någonstans förns den är iordning gjord.
vilket den aldrig kmr bli!

men bloggar sen igen :)

puss / ida


snygga exempelbilder är dt ända jag har just nu.
ska lägga över bilder men nt nu, för dt är över 12000
bilder som jag ska flytta så dt blir senare, mkt senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0