sista inlägget för ikv gånger2

godkväll mina vänner. towe här!

nu är det ju såhär att jag inte har kunnat
blogga sen jag kom hem från min promenad.
mina händer är lite paj...
jo, det var ju såhär att när jag kom hem från mina
skööööna promenad så stog pappa hos min granne och
pratade om moppen jag ska köpa av dom. och då frågade
han om jag ville prova. visst! sa jag. och sen bar det iväg.
först gick det bra, när det var en rak väg....
blev lite svårare när jag skulle svänga..
jag skulle svänga in på en lite skogsväg och sen ut igen
fast när jag såg va som fanns där så fick jag panik.
massa stenar....
så jag gasade på (inte vet jag varför) och så hoppade jag och
moppen över alla stenar. sen flög jag av... inte speciellt skönt.
så mina händer har vart ganska sega eftersom att de var dom som
tog den värsta smällen. axeln, benen, höften, rumpan, armen och huvet
fick sig också rejäla smällar..
tur att jag inte bröt nått, jag skulle aldrig ha orkat med gips elr nått sånt!

"vi hissar&dissar" kanske blir imr ist om jag hinner och orkar. för just nu orkar jag inte iaf.  

men nu ska jag gåe och kolla på fotboll med pappa.

puss / towe

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA GOOO TOWE!

2009-08-16 @ 23:15:54
Postat av: :)

va du är duktig towe! :)

2009-08-17 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0