towe här

FÖRLÅT FÖR ATT JAG NT HAR UPPDATERAT PÅ 2 DAGAR :((((
jag har lixom inte haft tid...

min helg har iaf sätt ut såhär:

i fredags efter skolan så åkte jag hem och kollade lite
på sverige-italien. sen skjutsade pappa mig till *****.
vi kollade på film och så.
jag fick skjuts av hans mamma hem vid 11 nånting
och när jag kom hem somnade jag.

igår (lördag) så vaknade jag runt 10-11 av att minbror och min kusin
skrek över hela huset -.-
jag gick iaf upp då och fixade mig. sen åkte jag till ***** igen.
vi kollade på ännu mer filmer. typ patrik 1,5, nån skräckfilm mm.
mysitmysit.
jag åkte hem vid halv 12.

nu har jag precis vaknat är as trött men kan verkligen inte sova mer.
idag ska jag till min farbror som har fyllt år och typ fira han.
sen ska jag hem till emma och sova där inatt, för imr ska vi två praoa på coop,
jävligt coola (h)

puss / towe

Kommentarer
Postat av: anonym

vi vet att det är en johan. har han gått/går på skolan?:)

2009-08-30 @ 13:09:06
Postat av: jennifer

anonym: det är ingen johan, tro mig. :)

2009-08-30 @ 13:32:16
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0