två dagar kvar...

hej allllla! ida här nu:D

fick äntligen tbx min dator igår. men hann nt blogga.
och när jag kom hem på kvällen var jag för trött.
somnade direkt, tog nt äns bort sminket..
så dt var dt första jag gjorde idag när jag vaknade!

nu sitter jag iaf vid datorn, och sen ska jag nog
tvätta bilen elr nått för alla pengar jag lånat-.-
ikv kmr markus och då ska vi nog kolla på kenny begins:D
men först ska jag ta en låååååååång dusch
så bloggar sen igen!

föresten så är dt ju bara två dagar kvar av lovet;ooo??
fyfan vad fort dt gått. och kanske nt bästa sommarn hitills..
typ bara regn, inget liseberg elr stockholm och en massa dåliga saker.
fast mkt bra också såklart! och liseberg blire ju i höst va tjejer?:D:D

puss / ida

här kmr också bilderna jag lovade för några dagar sen(a)


cardigan: vero moda


linne: vero moda


cardigan: gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0