alla julklappar klara!!

yes, fan vad skönt det är asså. nu är det bara inslagning av alla paketen kvar. men det är mysigt att slå in dem hihi. skolan idag var skön. bowlade ju somsagt hahahah jag sög faktiskt, brukar inte gå så dåligt för mig ;o men aja, hihi livet går inte under direkt. men ah sen gick jag, ida, emma och elin och åt på sallad inn. jag och emma delade på en pizza. sen åkte vi tillbaka till skolan för att typ spela spel. sen gick vi ner till idrrottshallen och där hade lärarna melodifestivalen. hahahahaah för kul va det. bilder kmr sen:) slutade vid halv 3 elr nått. jag åkte in till stan med elin. köpte en julklapp till mormor och en till morfar. sen åkte mamma och jag till marieberg. där köpte jag julklapp till emma och samuel. så nu är ALLT klart. fett skönt. skulle ju som jag skrev igår till viktor. men det blev inte så. mådde inte så bra och hade inte varit där länge alls eftersom att jag skulle komma dit så sent... :/ men ah när jag kom hem fixade jag naglarna med lösnaglar. lösnaglarna är använda förut, men såg bra ut så jag klistrade på dom igen hihi. nu ska jag duscha hörs snart:)
puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0