chips, dricka & one tree hill

kom till farmor vid 3, haha då tog vi gruppfoto, haha och det blev typiskt som på film. hah alla pratade i mun på varandra böt platser hela tiden osv, hah vi var typ 20 pers så det gjorde lite ont i öronen, haah. vid 4a åt vi förätt, sen varmrätt, sen godis och sen efterrätt. jämt när jag är hos mormor eller farmor så går jag uppp 929494949 kg. haahah äter ju som man aldrig säättt mat förut :)
ah iaf, sen öppnade vi presenter. eftersom att jag redan fått presenter av farmor på julafton så fick jag bara av kusinerna. fick iaf pengar :) pratade massa med jennifer också, det är skönt att prata med dig, tack för att du finns:)
ah vid 7 åkte vi och handlade, felix följde också med oss hem...
nu är jag iaf hemmma och väntar på den stora tv. får den vid 9 så nu ska jag ta bort sminket och så vidare. när kl är 9 så ska ja lägga mig i soffan äta chips, dricka dricka och kolla OTH heeeeeeeeeeeeeela kvällen!!! :)
tror inte att jag bloggar något mer, kanske lite. annars imr(a)
imr föresten så ska jag bara ta det lungt , har inget att göra....
men blir väl lite spa kanske. måste fixa fötterna och måla naglar. OCH SÅ SKA JAG KOLLA OTH SÅKLART! men ah berättar nog mer om det imr :)
puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0