förlåt för riktigt jävla rutten uppdatering!!

ja, och det har ni märkt antar jag. eller iaf från mig, towe är duktig like always :)
men jag har verkligen inte haft tid;o och när jag väl haft det har jag inte orkat för att jag varigt så trött/sliten etc. men nu blir det skärpning på det! tänkte berätta lite kort om dom senaste dagarna. (så kort det går iaf(a)

i måndags när vi kom upp på stan köpte jag lite saker och sen mötte vi marcus och tobbe. åkte med emmas pappa hem och åt hemma hos emma. sen gick vi alla hem till mig och kollade film i boden och sov där sen. blev ganska sent men kom iaf upp vid halv 12 nästa dag och åt då frukost sen började vi göra oss iordning. då på tisdagen då så åkte vi upp på stan med emmas mamma och släppte av marcus och tobbe vid resecentrum och åkte sen vidare till marieberg. shoppade lite saker där och sen åkte vi buss till stan och sen bil hem därifrån. emma stannade en stund hos mig men åkte sen hem lite senare. onsdag (idag då) blev det som towe skrev att åka till örebrocupen rätt tidigt. gick sen upp på stan, köpte lite saker igen, åt på la baugette och sen fyllde emma och jag på busskorten och åkte till kopparberg. fast hamnade ju såklart fel? (men vem trodde vi skulle göra rätt? vi är ju snurre och snurran enligt emmas daddy. haha) men ah så jag hade 2km hem till marcus därifårn vi gick av? ehhhh ida goes hurtbullen! fast kallt som faaaaaan....

aja, nu sitter vi ialla fall i emmas säng och ska snart lägga oss and sleepa för imorn ska vi upp rätt "tidigt" för ska springa på emmas springmaskin och massa, sen ska vi spAa och  fixa oss och förhoppningsvis åka till kopparberg sen. men får se. bloggar iaf mycket mer imorn, promise! och sen får ni nog bilder på shoppingen från veckan också. men vi hörs imorn för nu ska emma och jag planera lite här sen sova! :D godnattPUSS /ida


Kommentarer
Postat av: emma

haft jävligt mysigt och kul stumpan, love yah!!<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2009-12-31 @ 01:00:57
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/
Postat av: lina

sv: Vart jag har köpt kläderna står i inlägget :)

2009-12-31 @ 01:04:29
URL: http://kjellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0