godmorgon

klockan är snart halv 8 och jag sitter här ;o
mamma väckte mig 7 eftersom attt jag bad henne om det igår. jag trodde verkligen att det skulle ta lång tid för mig att göra mig iordning. typ 45 min kanske. men nu sitter jag här. 20 min senare och har sminkat klar och fixat håret. kommer nog lägga på lite mer smink sen men nu är det bara kläder kvar och det blir nog vanliga svarta leggins. sen ska jag såklart ha dunjacka idag, det är 23minusgrader ute, burrrrrrrr!!
snygga bilder.nu
jag vet
:(
men ni får stå ut...
och nu såg jag också att mer marcara ska på ;ooo hahha
aja, vi hörs väl kanske sen om jag hinner blogga nått mer. annars när jag kommer hem :)
puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0