hahah

först en väldigt söt bild på dessie, haha
okej jag läser inte hennes blogg för jag stör mig jävligt mycket på henne
och tycker hennes blogg är jävligt dålig.
men kollar såklar då och då bara för att liksom ;)

dessie


kissie

asså jag fattar inte hur hon orkar? och sen gör hon det så dåligt också,
jag tror inte hon har redigerat en ända bild man inte ser det på?
men sen märker alla det ändå ju, det är ju bara pinsamt.
som tex bilerna när hon fotograferades till OKEJ. haha

tänkte på det när jag såg bilden men sen såg jag det på
http://www.finest.se/falsksanning också, där jag tog bilderna ifrån.
en väldigt bra sida faktiskt. kul att läsa ibland också.
vet inte om towe tipsat den innan men jag gör det nu annars :)

puss / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0