hej uppdateradblogg.se

elr inte... gud vilken dålig uppdatering vi har haft de senaste dagarna! men på ett sätt så känns det som om jag inte har tid, mycket att göra! idag iaf så åkte jag hem med emma efter skolan. vi åt lite, satt vid datorn, pratade osv. vid 5 mötte vi elin och johan vid bussen och åkte vidare in till stan. där träffade vi nåra och så gick vi alla vidare till slottet för att kolla på plusgymansiets modevisning. trodde det skulle vara bättre, men lite kul va det iaf (a) hahh. felicia och jens kom senare och efter modevisningen gick vi till bussarna. jag åkte hem och kom hem vid 7-halv 8. duschade, åt och nu sitter jag här. ska snart sova är jätte trött!! men imr har jag sovmorgon, och börjar kvart i 10. då ska mitt arbetslag bowla och sen åker vi tillbaka till skolan och spelar sällskapsspel. hah, jobbig dag:D men efter skolan ska jag nog åkte till marieberg med mamma kanske, ska bara köpa lite småsaker. sen skjutsar hon troligtvis mig till viktor. är där ett tag och åker sen hem. sen på fredag är det avslutning! fattar ni va skönt det ska bli. mmmmmmmums på lov asså. vet inte riktigt än va som händer då, men det är sånt som märks!

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0