hemma

yes nu är jag hemma.
dan började ju med att jag&pappa hämtade ida&emma vid halv 9. åkte då till conventum och kollade lite fotboll. vid halv 11 elr nått gick vi upp på stan och jag köpte en tröja på HM. gick sen vidare och gjorde emma&ida sällskap när de skulle äta. sen gick jag vidare (ensam..) till cubus. jag hade fått pengar från ida eftersom att jag skulle få ett nagellack av henne. blev ett lila! emma & ida skulle åka till kopparberg vid halv 1.
efter att jag köpt nagellacket så gick jag vidare till nån affär som säljer plånböcker. köpte en plånbok där, jag behövde verkligen en. min gamla är såååå himla ful. fast den här är inte heller så fin, men bättre än förra :)
efter att jag köpt den så gick jag till conventum igen. kollade på mer fotboll och träffade folk. vid 5 åkte jag hem med pappa. stannade på vägen hem och köpte pizza. för min del blev det en skinksallad. nu har jag precis ätit upp och ska nu ner och duscha&fresha. imr är det nyår och då åker jag till eskilstuna!
bloggar snart igen, puss/towe
tröjan är lila&vit randig, köpt på hm och kostade 149:-
nagellacket är lila, köpt på cubus och kostade 25:-
plånboken är svart, köpt på krämarn och kostade 298:-
ska också köpa dom här sammetslegginsarna av emma. för endast 100:-
hihi i know you love me sweeti! ska nog ha på mig dom imr också föresten:)
sen fick jag en skrivbok av mamma, haha varför vet jag inte men på den så står det:
var dig själv, alla andra är redan upptagna.
haha älskling<3

nu ska jag duscha, kisskiss/towe

Kommentarer
Postat av: elin

jag tyckte plånboken var jätte fin =) <3

2009-12-30 @ 19:30:57
URL: http://eerikssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0