hemma igen

haha ah det började ju med att ja och emma skulle gå upp till bussen men såklart så hade jag kollat fel busstider, så bussen gick inte 16:35 från frövi, utan TILL frövi haha så anneli skjutsade oss till hovstagrillen. där mötte vi sebbe och sen gick vi direkt till han för han skulle hämta busskort. sen åkte vi buss mot stan, men jag och emma hoppade av vid lillån medans sebbe åkte till stan. jag och emma gick och kollade på LEA 95ornas match, de vann med 4-3 tror jag :D:D:D ah sen gick vi till lillågrillen och mötte sebbe igen. tjockade oss med pizza och sen tog vi bussen hem till sebbe igen. kollade på tv, satt vid datorn och pratade. mysit! vid halv 9 åkte jag och emma hem. nu sitter jag i sängen och ska snart sova. är helt slut! orkar inte ladda över bilder just nu, men ni får det i veckan:) hörs imr älsklingar
puss/towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0