i fredags/idag

FREDAG;
igår efter att towe kommit till emma gick vi hem till mig med packning, täcken och sånt och sen gjorde vi oss iordning lite. sen fick vi skjuts av annelie mellan 8-9 till hovsta. där mötte vi fabian och gick med honnom till eric där eric, charlie, jonte och JB var. och fyfan vad fint hus han hade! skulle inte skada att ha ett sånt hus;oo vi spelade lite fifa och sen kollade vi på film. deadline trorja den hette? ah iaf, under filmen kom också ted och gustav, sen vet jag inte vad vi gjorde resten av kvällen. men det var kul iaf :) vi blev hämtade av annelie igen vid 12 och åkte hem till mig. tog bort sminket, låg och pratade en stund och sen sov vi. men höll på att frysa ihjäl för det var minst 10- där inne när vi skulle sova så mycket som vi sprang ut och in.

LÖRDAG;
imorse vaknade vi vid 11 ungefär. eller towe och jag. men när emma vaknade ett tag senare gick vi in och åt frukast och kollade på made, och sen gick vi och la oss i boden igen. för en liten stund sen kom towes pappa och hämtade henne och emma, men vi ska träffas senare idag igen. kanske blir att åka nånstans eller så har vi bara filmochmys kväll. får se.

nu ska jag iallafall duscha, fixa naglar, hår och massa såntdär och senare vid 5 kommer typ hela släkten och ska fira mamma som fylde igår ju. grattis mamma<3
så vi hörs snart igen! puss / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0