jag mår dåligt....

....FÖR MIN MOBIL ÄR SÖNDER!!!!!!!!!!!! :'((((((((((((((((((((((((( elr asså den funkar, men är as seg, har ingen teckning (asså så går det inte att ringa till mig elr smsa till mig och jag kan inte smsa elr ringa) sen så har typ massa gamla saker kommit tillbaka osv värsta cp, jag mår dåligt och känner mig tom! BUHUUU

 

läste föresten nyss i amelia (mammas tidning) om ensam mamma helena! hon är ju förlovad med oscar nu, awwwwwwwwwwwwwwwwwwww sweethearts! men jag blev lite chockad när jag läste hennesrelationshistoria! hör här:

1990 - helena träffar joacims och simons (hennes äldsta barn som är 17 och 15 år) pappa den 19 januaru "när jag var 18 år flyttade vi ihop, när jagv ar 19 blev jag gravid och när jag var 20 fick jag barn"

1996 - när simon är ett år gör de ett uppehåll. "under den tiden blev ja gravid med julia. jag och julias pappa var dock aldrig tillsammans på riktigt"

1996 - helena blev tillsammans med pojkarnas pappa igen efter knappt ett år men 2000 tar förhållandet slut.

2000 - helena träffar tindras pappa i slutet av sommaren. "ganska sanbbt flyttar han in i min lägenhet. vi fick tindra 2001. därefter köpte vi ett hus.
2003 - förhållandet är över och tindras pappa flyttar ut.

2005 - träffar en ny man ganska snabbt som flyttar in.

2007 - de gör slut och helena blir ensam mamma.

och nu har hon ju förlovat sig med oscar. hahah lite player elr, ts aja, nu ska jag sova. hörs puss/towe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0