julgransförsäljning!

i skolan idag fick jag och ida reda på att vi skulle stå och sälja julgranar utanför coop mellan 17-20. alla i vårat lag ska typ stå varsin gång innan jul. men ah, det snöade ju som tusen och var svinkallt, vi hade heller inte med oss nåra extra kläder utan bara legginsarna vi hade på oss, jacka och vantar. men idas pappa kom med mjuksbyxor som vi drog över legginsarna. men ah, efter skolan iaf så åkte vi till stan en snabbis jag köpte julklapp till emma och sen åkte vi till coop med pappa. han lämnade av oss där och vi stog där i 3 timmar! -.- hahah det gick fan fort, men hahh med ida så blir inget tråkigt! kom hem vid halv nio och duschade direkt. sen satte jag mig framför tvn med pankakor och kollar på andra avenyn. snart är det dax för världens kanske sämsta pojkvänner ever. blir inget mer bloggade ikv, och förlåt för att det inte blev så bra uppdatering idag.
hörs imr, puss/towe
(två och en halv dag kvar i skolan!!!
onsdag; vanlig dag
torsdag; bowla med arbetslaget och sen spela sällskapsspel i skolan
fredag; avslutning!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0