lite juliga bilder

julklappsbytet var jättemysigt.
fick armband, puder, body butter och shower cream av elin :) tack stumpan<3
och vsg towe(a) älskar dig med

när jag kom hem klädde jag iaf granen med kinn och mamma.
nu sitter jag och pratar med emma men ska nog snart sova,
är trött och ska upp ganska tidigt imorgon :)
godnattpuss / ida



kinn med sin minigran


mitt nystädade, STORA rum
bäddade med nya lakan och gjorde lite julmysigt


EN KVAR :D


hahahha, jätte söt...


julklappar :DDD


TACK ELIN!


armbanden. ska nog ha dom imorn trorja :)
välrigt fina var dom.

slut på bilder. nu ska jag sova! godnatt


Kommentarer
Postat av: elin

varsågod darling =) <3

2009-12-24 @ 09:03:18
URL: http://eerikssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0