min helg

ah jag har ju inte bloggat på ganska länge. senast jag bloggade var i fredags (på julafton) :s
pålördags morgonen väckte mamma mig vid kanske 12. gick upp och fixade mig litegranna, åt frukost (ÅHHHH jag älskar frukosten dan efter julafton, finns så mkt gott att äta då (L)) och sen bar det av till mormor och morfar med familjen. kom dit vid halv 3 och vid 3 var maten klar. vi åt, pratade och sen kollade jag, samuel och pappa på harry potter och den vise sten. vi spelade också lite spel och så, mysit! senare fikade vi och då fick jag massaaaaaaaaaaaa pengar. tack mormor och morfar! sen fick jag också en parfym av mormor<3
vi kollade senare på kvällen på offside. hahah den är rolig och det va länge sen jag såg den. gick och la mig runt halv 1, 1 nångång och gick upp vid 10 imorse. åt, fixade mig, kollade på tv och sen åkte vi till stan. jag gick direkt till la baguette och träffade ida och emma som jag har saknat som in i ********!!!!! älskar er flickor =>
vi gick runt på stan lite, men jag hittade ingenting, det var också jätte mkt folk och sånt får jag rå damp på. åkte hem med mamma, pappa och samuel vid 2. när jag kom hem packade jag uppp och packade en väska med termobyxor osv, hhahaah sen åkte jag hem till emma där ida också var. vi satt och pratade ett tag, åt lite och sen blev det att gå ut och åka pulka. hah fast vi hade inga pulkor så vi tog plastpåsar, haha jävlar va det gick fort:D vi hade också snökrig, byggde kojor (haha fast nej, vi orkade inte, men vi försökte) och lekte herren på täppan i en stor snöhög. haha ibland får man vara lite barnslig, sen gick vi hem till emma igen och la oss i hennes säng och drack te & kollade på one tree hill. big love<3

åkte hem vid 9 kanske och nu har jag precis duschat. ska ner och ta nått gott att knapra på och sen blir det att kolla one tree hill. jag har ju box 6 nu!!!!!!!!!!!! jippie :)
imr ska jag också till farmor på typ släktmiddag.... aja, ja bloggar senare puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0