nu är det över

åh, nu är julafton typ över :( fett tråkigt eftersom att man har väntat på denhär dan i ett år och sen är det över på nåra timmar. men ja, somsagt kmr jag fira jul 2 gånger till! (y)
förut så kom ju somsagt farmor och kjell. när dom kom kollade vi på kalle anka. sen åt vi och fikade. sen blev det att öppna alla julklappar jag fick kläder, pengar, rosa sockor av farmorsötis, parfym, den sjätte one tree hill boxen fyfan vad glad jag blev, ska kolla på det hela natten!! wihoo om jag orkar asså....
och sen lite andra saker, som jag inte kmr ihåg nu(a)

imr ska jag som alltid dan efter julafton åka till mormor och morfar. sover där och när jag kommer hem på lördag så ska jag träffa emma och ida bästisar! saknar dom som fan...
så jag kommer inte direkt blogga så mkt nu de närmaste dagarna, men det gör nog ida tror jag :)
nu ska jag vara social med mina päron, puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0