nyss höll jag helt seriöst på att dö

jo, jag kom precis ut ur duschen och hade tagit på mig min morgonrock då jag hörde nån springa jätte fort uppför trappen och knacka på dörren. då trodde jag det var linus eller nåt (för dom är inte hemma) men när ingen låste upp gick jag ner och gjorde det och backade. men ingen öppnade och kom in så då gick jag fram och öppnade och just precis i dörrspringan, typ så han höll på att rammla in när jag öppnade, stod max. så jag bara flög bak och skrek och slängde igen dörren. han skulle bara lämna taccokrydda eller nått. fyfan vad pinsamt det var. han måste vara livrädd för mig nu, tro att jag är dum i huvet.
och jag har fan fortfarande ont i hjärtat! blev så jävla rädd :'((

men ah nu sitter jag och kollar på mammas pojkar, sista avsnittet. cutcut
så bloggar sen igen, pusss / ida


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0