oj, första inlägget idag

jag frågade ida i skolan idag om hon skulle blogga nått idag och så sa jag att jag inte skulle kunna göra det pga lite saker plugg tex. och då sa hon att hon skulle fixa lite med bloggen. men nu när jag loggade in så hade hon nt bloggat? aja, det blir en vääääldigt dålig dag idag. men vi kmr tillbaka imr förhoppningsvis. jag ska på stan efter skolan tror jag så jag bloggar antagligen efter det. men nu ska jag plugga mer so har prov imr :(

försten så lyssnade jag på musik nyss också. jag har inte lyssnat så noga på den här texten men nu gjorde jag det. och jag tkr den är jätte bra, texten alltså!

jag skrattar idag kanske gråter jag sen jag vill leva i nuet inte ångra mig sen, så jag lever idag, idag, idag. morgondan är för långt bort men vi är här idag, så jag skrattar idag!

så ska det vara! ison och fille - jag skrattar idag

puss/towe


Kommentarer
Postat av: elin

håller med ison och fille där! <3

2009-12-03 @ 07:25:50
URL: http://eerikssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0