okej, jag började om från början...

jag letade i min lilla hylla och hittade alla spel förutom nattliv! då skulle jag pröva att spela julpaketet men det gick inte. sen studentliv men det gick inte heller, och tillsist skulle jag prova det vanliga. men det gick inte heller. och jag skulle så gärna vilja spela julpaketet nu asså, perfekt ju:(
så jag avinstallerade alla the sims. och börjar nu om från början. nu håller jag på att installera "grunden", alltså den vanliga the sims. den tar helt klart längst tid, eftersom att det 4 skivor -.- när de 4a skivorna är klara så ska jag prova att installera julpaketet, hoppashoppashoppas, håll tummarna!
som tur är så kmr det ju upp spel som man kan spela(a)
hihi kul jag har asså (a)
men ah nu har det gått 70% av installationen så jag hinner nog bädda om min säng med nya lakan innan det är klar (y)
och jag vet att ni är nyfikna så jag skriver sen hur det går, hihi puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0