one tree hill i mitt hjärta

mmmmm, roliga inlägg jag har haft idag asså, haha inga bilder ellr nånting ;o men jaja, det får ni stå ut med för igår när jag skulle sova så lyssnade jag på musik precis som vanligt, och helt plötsligt la mobilen bara av. sen när jag startade den igen så hade jag inga bilder, ingen musik elr nånting kvar. jag bah what? så jag gick in på expert idag på stan och skulle kolla va det var och minneskortet hade tydligen krashat så nu är alla roliga videor och alla bilder bortaaa :'( fast jag lämnade in minneskortet till dom som jobbar där och dom skulle försöka fixa det men det va bara 1% chans att allt skulle komma tillbaka igen typ :( så det är därför jag inte har bilder. och jag är för lat för att ladda min kamera också, hahah den har varit utan laddning sen i sommras typ. aja, jag får ta och ladda den snart så att det blir lite mer bilder här på bloggen :)
förut kollade jag somsagt på one tree hill. gråt, skratt osv får man ju räkna med :)
nu ska jag spela lite kort med mina föräldrar (HAHAHAH) och sen kolla mer på one tree hill. det är JÄTTE spännande!!!!!!! hörs imr alla. sov gott, puss/towe

Kommentarer
Postat av: Siri

One Tree Hill äger :D. Själv fick jag andra och tredje boxen i julklapp :D

2009-12-27 @ 12:59:27
URL: http://ebbasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0