på lanet....igen

hej :)
som jag sa förut så åkte jag bussen till hovsta vid 5. fick också sällskap av felix som åkte med, hih. men jag gick av vid hovsta där pappa stog och väntade på mig. han skjutsade mig sen till eric. när jag kom dit kollade vi på baksmällan. som jag skrev förut så trodde jag att nåra andra skulle komma till eric också, men ingen kom så vi var ensamma ist :) kollade lite på tv och pratade och vid kvart i 9 kom pappa och hämtade mig. svänge förbi lanet en snabbis och kollade till alla coolingar. men när jag kom dit så såg det så mysigt ut så jag ville också vara där. men ja åkte hem först åt, packade och sen skjutsade pappa ner mig igen. så nu är jag här. alla har typ redan gått hem, hahah det är bara joel, alle, emma, ida och jag här. men vi taggar på hahaha :D imr åker jag hem vid 1 kanske. och ska baka pepparkakor med samuel :* hahah men bloggar mer då.
det här blir vårat sista inlägg, ida sitter bredvid mig och hälsar :)

hörs, puss/towe

Kommentarer
Postat av: lucke

Hur kan tjejer gå i sånt här? Kolla in :P

2009-12-23 @ 01:37:44
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0