rolig fredag!

god middag mina vänner.
igår åkte jag till emma där ida också var vid kanske halv 6. vi satt vid datorn ett tag men sen åkte vi hem till ida. där fixade vi oss lite, åt mat och sen åkte vi till hovsta. mötte fabbe och sen gick vi till eric. där var jonte och jb. senare kom ted, gustav, charlie. hoppas jag inte glömt nån nu!
vi kollade på film osv. mysigt var det. vi åkte hem vid 12 och mös hemma hos ida :* vaknade idag vid 11. kvart över 11 vaknade ida och emma vid halv tolv. vi låg och pratade ett tag och sen gick vi in och åt frukost och kollade på MADE. åkte hem vid kvart över 2. och nu ska jag städa LIIIIITE. (blir storstädning imr) och duscha. senare kmr emma hit. då ska vi baka pepparkakor och sen åkter vi ner till ida igen. sen får vi se vad vi hittar på :) hörs senare puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0