sista, godnatt

sitter här i sängen och lyssnar på musik med tända ljus, mjukisdress, sockor,
ett glas c-vitamin och en klubba! mhhh, hah så mysigt har ni det inte

ska gå ner och borsta tänderna snart sen ska jag sova.
hade tänkt lägga mig tidigt ikväll eftersom jag var så trött imorse/idag.
(kanske för att jag sovit hos tuwalisa maybe)?? men så blev det ju inte.
men det är en rätt skön dag imorn så, typ 3-4 lektioner eller nått sånt,
så det blir inte så jobbigt.
träning på kvällen också, ska åka dit iaf trorja och prata med
sebbe och adam. det är snart uppehåll trorja men jag ska nog inte
på nån träning innan det iallafall så. för har nån läkartid på måndag
och ska kolla mitt huvud och massa. och sen väntar jag nog tills efter upehållet.

men ah vi hörs imorn igen! godnattpuss / ida

 
           sötisbild, like always

sen hann jag ju inte blogga nått
igår heller förutom mitt och towes tsm.
men jävligt mysigt var det iallafall.
tack för dagen/kvällen/nattengrrrr
igår men dig tuwalisa.
I know you miss me!<3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0