tha city

hej alla! länge sen jag började inlägget så?.... aja:)

drömmde värsta konstiga drömmen imorse innan jag vaknade. så jag var helt cp när jag skulle upp. haha men ah jag försov mig som vanligt typ och fick skynda mig att göra mig iordning. blev svarta leggins, rosa t-shirt och svart lång cardigan. det va somsagt bara jag och ida i skolan idag för emma och elin är sjuka. men det va mysigt iaf. hah towe&ida va typ flumm hela dagen. började med so fick tillbaka proven och jag fick VG! 138poäng fan! :O okej, jag va jätte stolt för jag trodde inte att jag skulle klara provet alls ;o sen hade vi håltimme så vi åkte upp på stan och lämnade in min mobil på lagning elr för uppdatering elr va det var. sen skulle vi tlillbaka till skolan. men bussen va sen så vi kom såklart försent till språkvalet, men jag tror ingen märkte nått hihi. sen hade vi no haha sög! sen matte, gjorde inte så mkt och lektionen gick jätte snabbt! sen va det skolarbete, haahahahah jag och ida flummade sönder, seriöst. alla sa typ till oss osv. men ah, kul va det. slutade sen och åkte upp på stan. handlade lite julklappar men har fortfarande jätte mkt kvar att köpa. robin ringde sen och frågade om han fick gå med oss ett tag. så han kom och vi gick runt och pratade, köpte godis osv. sen åkte jag och ida med idas mamma hem. nu har jag ätit, duschat och snart ska jag gå ut en promenad med min lilla vovve. ida kommer senare också och ska sova här. myspys! andra avenyn och världens kanske sämsta pojkvän...ever ska vi kolla på:)

 

bloggar senare igen, puss/towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0