trevligt!

ah nu har jag precis kommit hem från elin där vi hade julklappsbytet. när vi kom dit satte vi oss i elins säng och pratade och öppnade julklapparna. jag fick en vit halsduk, liten neccisär och ett hemgjort presentkort av ida. hihih sweeti! sen åt vi tacos och pratade, mysit! efter det gick vi upp och tittade lite på tila tequila och sen gick vi ner och åt efterätt, marängswich, haah mummma! :D
efter det kollade vi på john tucker must die (hahah stavning) aja, den va iaf bra!

haah söt min, jag vet. men ah bilden är spegelvänd (a) på neccisären står det iaf MAKE UP for my beauty


halsduken, som jag älskar!
och idas fina presentkort, såhär stog det:
du får ett depend nagellack av mig nästa gång vi är på stan så att du får välja färg själv. puss ida!
ahahah sweeti.
tack för sakerna ida, I LOVE U<3
nu ska jag ta bort sminket, ta på mig mjukiskläder och lägga mig i soffan och kolla på film med mor&far.
bloggar inge mer, men vi hörs imr. då är det julafton, kan ni förstå? hah :)
aja, pussssssssssssssss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0