tröttt

precis som ida skrev, det va mysigt igår! det sammanfattar väl kvällen, hah ah nu ligger jag iaf i emmas säng och klockan är bara halv 10 och fyfan vad trött jag är!!!!!!!!!!!
hah jag och emma kunde itne somna igår så när vi kom hem åt vi, sen gick vi upp tog bort sminket osv, sen läste vi roliga historier och kortisar i dassboken. och sen skulle vi sova. men det gick inte, så vi satte oss i sängen och spelade kort, hih. ah men tillsist somnade vi väl och väckarklockan ringde imorse vid 9. emma ska åka och handla med sin mamma och jag ska hem. har typ inte varit hemma sen i fredags, ouuups. haha, mina päron är inte så glada kan jag ju säga.......

ah ikv kanske det blir hovsta. och sen ska jag nog faktiskt sova hemma för första gången på hela lovet, hihi. jag vill inte  :( 

men ah, emma står och sminkar sig nu och jag ska nog bara ligga kvar i sängen en liten stund till. sen går jag upp och tar på mig nånting och sen äter vi frukost. hörs nog när jag kmr hem, puss/towe

 

och föresten, det kmr nog vara såhär dålig uppdatering hela lovet... inte så bra, men vi ska försöka att göra vårt bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0