amir har humor

nyss funkade det inte att trycka på skapa inlägg. det kom upp en konstig sak som jag nt fattade vad det va. men huvudsaken är ju att jag kan skirva igen, hihihi

satt nyss och läste amirs (gaybloggen) blogg. ni vet han som jag la in bild på igår? haha jag började skratta när jag läste dessa 2 inlägg han lagt in idag:

en elektriker är här

godmorgon! :)


Vaknade av att en elektriker plingade på dörren, han ska kika på mitt internet som strular. Typiskt nog är killen bland det sexigaste jag sett alltså. Tänka sig att hamna i säng med han alltså, ouuuf!! Han är verkligen superhet, råsexig, katternas mamma & jag vet inte vad! Börjar kittlas i grottan! Wouhuhuh!

Hoppas internet inte funkar, han får gärna stanna.

och.. 

Alexandra Kissie Nilsson

Jag kommer hänga migsjälv i ditt löshår om du inte ringer NU!
Pusspuss babe, haha!

haha han har humor asså!


puss / towe


sådär såg internett saken ut som ploppade upp när jag klickade på "nytt inlägg"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0