dålig uppdatering idag igen sry

hej bloggen!

nu sitter jag i min varma sköna säng. mmmmmmm! ska snart ner och hämta te och glass och sen lägga mig i soffan och bara softa. jag är helt slut asså! mina armar darrar som fan efter träningen. vi boxades. och gud vad jobbigt det var. jag ramlade på golvet också och fick ett brännmärke på knät buhuuuuu! ne men jag kmr ha vääärldens träningsverk imr kan jag ju säga! (och jag glömmer alltid bort om verk stavas med ä elr e? nån som vet det?) vi hade också fys som vanligt och sprang massa. towe kmr snart bli starkis :D hihih och då kmr jag slå ner alla som är dumma. så täänk er för people:) tsss

 

men ah nu ska jag kolla lite bloggar,

hörs sen puss / towe


Kommentarer
Postat av: Anonym

det stavas med ä ;) annars blir det typ som verk, alltså tex ett konstverk ^^

2009-11-20 @ 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0